Publikácie

Ako nebyť grobianom

Teória a prax trvalo udržateľného rozvoja v materských školách – zborník

Predprimárna edukácia v kontexte celoživotného vzdelávania

Vzdelávanie od útleho veku, šanca pre všekty deti (po stiahnutí súboru rozbaliť a prečítať súbor “citaj_ma.txt”) 

Kvalita materskej školy v teórii a praxi

Interakcia edukačnej triády RODINA – MATERSKÁ ŠKOLA – ZÁKLADNÁ ŠKOLA imperatív doby

Teória a prax výchovy a vzdelávania v materských školách

Od detskej opatrovnek materskej škole

Trvalo udržateľný rozvoj očami detí predškolského veku

Hra v predprimárnej edukacii

Manažment a marketing trvalo udržateľného rozvoja z pohľadu predprimárneho vzdelávania

Predprimárne vzdelávanie v metamorfózach času

Súčasnosť a budúcnosť predprimárnej edukácie

Predprimárna edukácia v podmienkach súčasnej reformy

Trvalo udržateľný rozvoj ako možný liek na environmentálne problémy ľudstva optikou detí predškolského veku

Predprimárne vzdelávanie v súčasnosti

Environmentálna udržateľnosť 

Perceptuálno-motorické učenie sa v predprimárnej edukácii v kontexte súčasnej kurikulárnej reformy

Predprimárne vzdelávanie v kontexte súčasných zmien

Rovnosť a kvalita v predškolskom vzdelávaní ako predpoklad udržateľného rozvoja

Teória a prax telesnej výchovy v materskej škole

Slovenská materská škola a súčasné výzvy pre vzdelávanie detí v ranom detstve